VaXXoR Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 (redigerad) APB http://apb-evolved.com/components/com_joomgallery/img_originals/official_screenshots_1/official_20090914_1717631869.jpg Vad tror ni om detta spel? Jag tycker det verkar intressant och kommer nog följa det och se hur det blir i slutet. Bra ide och kan bli väldigt kul online. http://www.apb.com/ En trailer där dom förklara lite om spelet http://www.gametrailers.com/video/pax-east-apb/63688 Redigerad 27 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Jag är i stängda betan. Jag kan säga att det är roligt, men svårt att börja med iom. dålig tutorial atm. Gun-fights handlar mest om tur just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Jag är i stängda betan. Jag kan säga att det är roligt, men svårt att börja med iom. dålig tutorial atm. Gun-fights handlar mest om tur just nu. Hur länge har betan funnits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Cool idé, men som Mordos så har jag också ett BETA Acc, och jag håller med om gunfights och tutorial. Det var tyvärr inte alls som jag trott, men jag kanske inte utforskat nog bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Har inte fått en beta acc än. Fast jag ansökte för ett halv år sen. Nån som vet om det kommer bli en open beta snart så alla får chansen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Har inte fått en beta acc än. Fast jag ansökte för ett halv år sen. Nån som vet om det kommer bli en open beta snart så alla får chansen? Har du inte fått någon invite än så kommer det inte komma på ett tag. De skickade ut nya invites förra veckan. Och open beta är långt borta i horizonten fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Har du inte fått någon invite än så kommer det inte komma på ett tag. De skickade ut nya invites förra veckan. Och open beta är långt borta i horizonten fortfarande. Aja får väl signa upp på nytt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Hoppas verkligen det här lyckas bra, för det skulle vara väldigt underhållande. Håller verkligen tummarna. Gillar att man kan styla bilar och sig själv efter sin egna stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Har följt spelet sedan det började visas upp, det vill säga innan EA var med i leken och Realtime Worlds stod på egna ben. Inte fått tillgång till betan än även fast jag har varit uppskriven länge. Det som intresserar mig mest är om RP kommer bli något stort i APB, älskade att RPa på SA-MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Aja får väl signa upp på nytt då. Det kommer inte hjälpa. De skickar inte ut beta-invites atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Tänkte fråga en sak på APB kommer det innehålla SP läge eller endast MP läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Tänkte fråga en sak på APB kommer det innehålla SP läge eller endast MP läge? Det är ett MMO, så enbart MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Vad går spelet ut på? Dödar man monster/npcs eller är det som gunz? dvs att man bara dödar varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Vad går spelet ut på? Dödar man monster/npcs eller är det som gunz? dvs att man bara dödar varandra Du gör missions åt npcs, får reputation med 2 olika factions och får vapen/kläder/upgrades och grejor genom dem. Men, beroende på hur många stjärnor du har (enforcer vet jag inte hur de får stjärnor, men criminals får stjärnor genom att göra kriminella saker) så får du någon i det andra "laget" efter dig. Kort svar: Man dödar bara varandra. Såvitt vi har sett hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Fileplanet ger ut betakeys: http://www.fileplanet.com/promotions/apb/ Om ni inte är subscribers så bör ni skynda er, kan hända att de tar slut snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Fileplanet ger ut betakeys: http://www.fileplanet.com/promotions/apb/ Om ni inte är subscribers så bör ni skynda er, kan hända att de tar slut snabbt! Damn så är man inte subcriber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Damn så är man inte subcriber. Funkade ganska bra för mig, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Funkade ganska bra för mig, tror jag. När jag loggar in på mitt konto på fileplanet fyller i uppgifterna skriver sen in den där koden man får sen kommer jag bara fram till Subcribe sidan nåt med "Subcribe today to get open beta to APB" eller nåt i den stilen. EDIT: Annars får jag vänta till det släpps i affären men det kommer inte ha nån månads kostnad som WoW va? EDIT 2: Gjorde nytt acc men nu kommer ja fram till "Game Key Processing Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact" Redigerad 31 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 När jag loggar in på mitt konto på fileplanet fyller i uppgifterna skriver sen in den där koden man får sen kommer jag bara fram till Subcribe sidan nåt med "Subcribe today to get open beta to APB" eller nåt i den stilen. Då har du nog gjort fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Då har du nog gjort fel. You have a PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts